OPIEKUN MERYTORYCZNY
Dr Anna Jadachowska - Dziębor
Trener, praktyk i specjalista z zakresu public relations; dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce; absolwentka: Studium Public Relations realizowanego wspólnie przez Uniwersytet Warszawski i Polską Akademię Nauk oraz Studium Przywództwa i Trenera, w tym trenera NLP (Via Agendi w Warszawie). Specjalista ds. PR. Autor i współautor publikacji na temat komunikacji dwustronnej prowadzonej przez jednostki samorządu terytorialnego i osoby publiczne w internecie. Przez kilka lat związana z samorządem, rzecznik ds. marki, content designer w biurze prasowym.
Wykładowcy:
- Dr Anna Jadachowska – Dziębor – Trener, praktyk i specjalista z zakresu public relations; dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce; Specjalista ds. PR
- Małgorzata Kosiarz - akredytowany coach ACC ICF, wykładowca akademicki (UMCS, Clark University, WSSM)), medioznawca, dziennikarz.
- Dorota Szczepaniak – Kwietniewska – praktyk PR, dziennikarz, od kilku lat związana z firmą zajmującą się monitoringiem mediów PRESS SERVICE Monitoring Mediów; doktorantka na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Monika Czaplicka – polska blogerka zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książki Zarządzanie kryzysem w social media, Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuz
- Damian Noremberg – dziennikarz, praktyk PR, przez kilka lat związany z samorządem, doradzał w działaniach promocyjnych i komunikacyjnych.
OPIS KIERUNKU I CELE STUDIÓW
Celem studiów jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności potrzebnych w prowadzeniu działań PR w firmach, organizacjach czy stowarzyszeniach. Studia skierowane są do osób zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca.
Celem studiów jest:
- zrozumienie istoty nowego Public Relations;
- nauka pracy z nowym konsumentem poprzez budowę nowych treści i wykorzystywanie nowych narzędzi;
- zdobycie umiejętności budowy marki firmy;
- nabycie praktycznych umiejętności w pracy z mediami, przygotowania materiałów prasowych, przeprowadzania konferencji;
- opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, budowania zespołu;
- szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień.
ADRESACI STUDIÓW
Studia przeznaczone są dla:
- osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcących wejść w zawodowe życie PR z solidnym pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności z tej dziedziny,
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą lub zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy czy organizacji, ale także dla pracowników działów marketingu;
- pasjonatów, którzy pragną zgłębić szczegóły potęgi komunikacji, okiełznać ją i wykorzystywać w praktyce.
SYLWETKA ABSOLWENTA
Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy w charakterze specjalisty ds. public relations. Oznacza to, że będą potrafili planować działania PR firmie – począwszy od koncepcji, budowy programu, wybór technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii.