RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
- Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania.
- Psychologia rozwoju i osobowości.
- Pedagogika ogólna.
- Socjologia edukacji wychowania.
- Etyka zawodu nauczyciela.
- Pedeutologia.
- Emisja i higiena głosu.
- Komunikacja interpersonalna z kulturą języka.
- Podstawy pedagogiki specjalnej.
- Diagnoza pedagogiczna z elementami profilaktyki.
- Metodyka pracy opiekuńczo – wychowawczej.
- BHP w szkole.
- Dydaktyka ogólna.
- Podstawy prawne i organizacyjne oświaty.
- Projektowanie i ewaluacja działań edukacyjnych.
- Metodyka szczegółowa nauczania przedmiotu.
- Seminarium.
- Praktyki w wymiarze 150 h.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ :
- trzy semestry (program realizowany w ramach roku kalendarzowego),
- system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
- zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
- liczba godzin dydaktycznych: 330 ( w tym seminarium/projekt),
- liczba godzin zajęć praktycznych: 150.
Zajęcia prowadzone są aktywnymi metodami wykładowymi i warsztatowymi oraz metodami angażującymi indywidualną aktywność słuchaczy poprzez wykorzystanie platformy on - line.
Do ukończenia studiów wymagane jest przygotowanie pracy dyplomowej lub projektu grupowego w formie pisemnej.
Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych programem studiów oraz realizacja praktyk studenckich.