RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
Budowanie, zarządzanie i motywowanie zespołu
Komunikacja w organizacji
Leadership – rola przywódcy w organizacji
Negocjacje wewnętrzne i zewnętrzne w organizacji
Kluczowe aspekty HR dla menedżerów : zatrudnianie, rozwijanie, ocenianie i zwalnianie pracowników
Innowacyjność przedsiębiorstw - uwarunkowania organizacyjne
Zarządzanie różnorodnością –korzyści z wdrożenia w organizacjach
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie konfliktem
Zarządzanie wartościami
Savoir vivre w biznesie
Budowanie relacji z interesariuszami
Droga do jakości
Seminarium
Egzamin końcowy
ORGANIZACJA ZAJĘĆ :
- dwa semestry,
- system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
- zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
- liczba godzin dydaktycznych: 180 ( w tym seminarium/projekt).
Podstawą do uzyskania świadectwa ukończenie studiów podyplomowych jest frekwencja wynosząca minimum 80%; pozytywna ocena z egzaminu dyplomowego.